Que é a Canle Ética/de Denuncias da FUNDACIÓN EMPRESA-UNIVERSIDAD GALLEGA (FEUGA)?
A Canle Ética/de Denuncias de FEUGA é un medio para denunciar condutas irregulares, infraccións administrativas, delitos ou incumprimentos normativos que afecten a FEUGA, así como as infraccións das políticas internas establecidas na entidade.
Co establecemento desta canle, FEUGA comprométese cos principios de legalidade e transparencia, polo que calquera comunicación relacionada con malas prácticas financeiras, contables, comerciais, de valores ou de cumprimento que poida afectar a FEUGA dará lugar a unha investigación co fin de esclarecer o feitos e corrixir, se é o caso, a situación.
Quen pode denunciar?
Poderán denunciar os empregados, asociados, colaboradores, usuarios, provedores e terceiros interesados ou afectados pola actividade desenvolvida pola entidade, cando teñan coñecemento de indicios de actos de fraude, corrupción ou conflito de intereses; tamén de forma anónima.
Como enviar unha queixa?
A comunicación realizarase a través do formulario deseñado para tal fin, e en FEUGA garantimos total confidencialidade.
Para unha correcta xestión, as comunicacións recibidas deberán achegar os datos necesarios para poder realizar a análise dos feitos denunciados, polo que deberán:
- Contén unha explicación detallada dos feitos.
- Identificar a(s) persoa(s) ( localización corporativa, departamental ou física dos feitos) implicadas no comportamento denunciado ou con coñecemento del.
- Momento no que o suceso ocorreu ou estivo a producirse.
- Achegar, se se considera necesario, documentos, expedientes ou outra información que se considere pertinente para a valoración e resolución da reclamación.
Denuncia falsa: Para as denuncias falsas aplicaranse as sancións establecidas no réxime sancionador de FEUGA.
Confidencialidade e seguimento
Podes optar por enviar un informe de forma confidencial ou anónima.
1. Confidencial: Se o denunciante decide enviar o informe coa información de contacto, o xestor do informe podería poñerse en contacto con el para proporcionarlle máis información, se é necesario.
2. Anónimo: Se o denunciante decide enviar a denuncia de forma anónima, deberá conservar o CÓDIGO xerado para a incidencia, xa que é a única forma de facer un seguimento da denuncia e comprobar se o responsable require información adicional.
Normativa
FEUGA, no exercicio das súas funcións, está sometida ao cumprimento do Regulamento (UE) 2016/679, do 27 de abril de 2016, relativo á protección das persoas físicas no que respecta ao tratamento de datos de carácter persoal e á libre circulación destes. RGPD ou GDPR coñecido polas súas siglas en inglés), e a Lei Orgánica 3/2018, do 5 de decembro, de Protección de Datos Persoais e Garantía dos Dereitos Dixitais, segundo se indica con máis detalle na nosa Política de Privacidade.
Comunicación
Se tes algún problema á hora de comunicar a queixa ou queres facer algunha dúbida, podes enviar unha comunicación a canal.denuncia@feuga.es